کد خبر: ۴۴۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هند
دو رکابزن کشورمان در رده‌های هفتم و دهم مسابقات قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی انفرادی ایستادند.
به گزارش بولتن نیوز، در ادامه روز سوم رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا که در دهلی‌نو برگزار می‌شود، رکابزنان در ماده تعقیبی انفرادی با یکدیگر مسابقه دادند.

در رده سنی جوانان آدین علیاری با ثبت زمان 3:33:727 دقیقه هفتم شد.

همچنین در تعقیبی انفرادی بزرگسالان بهنام آرین با زمان 4:40:115 دقیقه در رده دهم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :