صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
در آسیا راحت‌تر‌ بازی می‌کنیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

به گزارش بولتن نیوز، حسن بیت‌سعید در خصوص شرایط فعلی استقلال خوزستان در آستانه دربی گفت: بعد از بازی سختی که مقابل پدیده داشتیم، حالا خودمان را آماده دربی فردا می‌کنیم و لحاظ روحی شرایط خوبی داریم. بازی سختی داریم و صنعت نفت آبادان از یک مربی بزرگ و باتجربه مثل فیروز کریمی سود می‌برد. با این حال امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد اینکه استقلال خوزستان دنبال چه جایگاهی است، تأکید کرد: کسب سهمیه دور از دسترس نیست، و در حال حاضر مهم این است که صنعت نفت را ببریم. باید فاصله‌مان را با تیم‌های بالای جدول کم کنیم تا به هدفمان برسیم، ولی هدف اصلی ما موفقیت در آسیاست و بیشتر باید روی این جام تمرکز کنیم.

بیت‌سعید درمورد اینکه چقدر از حریفان استقلال خوزستان در آسیا شناخت دارد، اظهار داشت: بازی‌های لخویا و الجزیره را می‌بینم و از این دو تیم شناخت دارم. اعتقاد دارم در آسیا راحت‌تر می‌توانیم بازی کنیم، چون 90درصد بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ قهرمانان را ندارند و برای این بازی‌ها بمب انگیزه هستند. مطمئن باشید نماینده شایسته‌ای برای ایران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :