صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی بیان داشت:
دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: نیاز مبرمی به کسب یک برد داریم و امیدوارم مقابل سپاهان پیروزی‌های ما شروع شود.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی اسلامی در مورد شرایط بحرانی ماشین‌سازی تبریز  گفت: وضعیت ما طوری است که الان خیلی‌ها ماشین‌سازی را گزینه اصلی سقوط می‌دانند. به نظر من ماشین‌سازی مظلوم‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر است و خیلی‌ها دیدند که در هفته‌های اخیر و بعد از آمدن فرهاد کاظمی، تیم ما چقدر از داوری ضرر کرد. مقابل فولاد، صبا و گسترش فولاد به‌شدت از داوری ضرر کردیم و در بازی با استقلال هم روی گل‌های اول و دوم با اشتباه داور مواجه شدیم.

وی ادامه داد: خیلی راحت از این اشتباهات داوری عبور کردند و انگار هیچ اتفاقی برای تیم ما نیفتاده است. متأسفانه این مسائل باعث شد نتایج خوبی در این هفته‌ها نگیریم، از طرفی مقابل استقلال دچار بدشانسی شدیم و اگر زمین آن شرایط را نداشت، قطعاً تیم ما نتیجه می‌گرفت. اکثر بازیکنان ما تکنیکی هستند، ولی در بازی با استقلال شرایط طوری شد که آنها نتوانستند قابلیت‌های خودشان را نشان دهند.

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به تقابل تیمش برابر سپاهان عنوان کرد: بازی سختی داریم، ولی نیاز به این داریم که بعد از مدت‌ها به پیروزی برسیم. اگر یک برد بیاوریم مطمئن باشید تا هفته آخر نمی‌بازیم. امیدوارم استارت پیروزی‌های ما از بازی با سپاهان زده شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :