صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
پیروزی مقابل بادران به معنی تداوم تمرکز و نظم تیمی ما بود
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است با توجه به اختلاف کم تیم‌ها در لیگ دسته اول، هشت تیم بالای جدول شانس صعود به لیگ برتر دارند.

گروه ورزشی: منصور ابراهیم‌زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل بادران تهران اظهار داشت: پیروزی در این دیدار به معنی تداوم تمرکز و تداوم نظم تیم ماست. بازیکنان ما تلاش زیادی می‌کنند و هواداران هم حمایت خوبی از تیم انجام می‌دهند و در نیم‌فصل‌ دوم تبدیل به یک مجموعه کامل شده‌ایم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که چقدر خریدهای جدید این تیم در روند نتیجه‌گیری خوب تیمش تأثیر داشته‌اند، تصریح کرد: تعطیلات نیم فصل برای ما چند چیز خوب شد، اول اینکه بازیکنان خودشان را پیدا کردند و بعد از آن نیز توانستیم از لحاظ فنی و فرهنگی بچه‌ها را به هم نزدیک کنیم که این موضوع روند نتیجه‌گیری تیم ما تأثیر مثبتی داشت.

سرمربی مس کرمان در ادامه در خصوص اینکه چه تیم‌های را مدعی اصلی صعود به لیگ برتر می‌داند، گفت: با توجه به کم بودن اختلاف امتیاز تیم‌ها به نظرم هشت تیم بالای جدول همگی شانس صعود دارند.

ابراهیم‌زاده درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مطمئناً بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب مس رفسنجان خواهیم داشت. این تیم در چند بازی اخیرش نتایج خوبی گرفته و می‌دانیم بازی دشواری داریم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :