صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
مدافع سابق استقلال با دروازه‌بان این تیم آشتی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، بعد از برد استقلال مقابل السد، حنیف عمران‌زاده و سیاوش اکبرپور به رختکن استقلال رفته تا به بازیکنان و مربیان این خسته نباشید بگویند.

در این بین با وساطت سیاوش اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال، عمران‌زاده و رحمتی که مدتی بود با یکدیگر قهر بودند با هم آشتی کردند.

این دو بازیکن مد‌ت‌ها با یکدیگر ارتباط نداشتند و حتی رحمتی در برنامه تلویزیونی 90 پست جنجالی‌اش در صفحه شخصی خود را به عمران‌زاده ربط داد اما در نهایت این دو بازیکن امروز با یکدیگر آشتی کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :