صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: السد مقداری کار ما را سخت کرد و می‌خواست بازی را بخواباند و به پنالتی بکشاند.
به گزارش بولتن نیوز، محمد خرمگاه پس از پیروزی استقلال در ضربات پنالتی مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: انتظار داشتیم بهتر از این باشیم. جلوی تیمی حرفه‌ای بازی می‌کردیم که می‌دانستند چه می‌خواهند. السد مقداری کار ما را سخت کرد و می‌خواست بازی را بخواباند و به پنالتی بکشاند. در اوایل بازی گلی که زدیم آفساید نبود که اگر این گل درست اعلام می‌شد می‌توانست در روند تیم ما تاثیرگذار باشد. 

وی افزود: خدا را صدهزار مرتبه شکر می‌کنم شرمنده هوادارانی در این سرما به ورزشگاه آمدند نشدیم. خیلی سخت و با پنالتی پیروز شدیم و از همه پیشکسوتان باشگاه که به ورزشگاه آمدند مانند حنیف عمران‌زاده، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی و مهدی پاشازاده و نیز از همه آنهایی که از تلویزیون بازی را نگاه کردند اما دلشان با ما بود تشکر می‌کنم، انشاءالله این روند خوب تیم ما ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: خرمگاه ، السد ، پنالتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :