صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان
پای اولین شطرنج‌باز شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی بانوان جهان به تهران رسید.
به گزارش بولتن نیوز،رقابت‌های شطرنج‌ قهرمانی بانوان جهان از روز 22 بهمن ماه و با برگزاری مراسم افتتاحیه در تهران آغاز خواهد شد.

در این رقابت‌ها قرار است 63 بازیکن به صورت حذفی با یکدیگر رو‌به‌رو شوند و در نهایت نیز قهرمان این دوره روز 14 اسفند معرفی می‌شود.

بعدازظهر امروز اولین شطرنج‌باز وارد کشورمان شد. «دینارا سادوکاسوا» از قزاقستان که در رده چهل‌وچهارم رنکینگ جهانی قرار دارد، به تهران رسید و با استقبال کادر برگزاری رقابت‌ها مواجه شد.

نخستین حریف سادوکاسوا در این تورنمنت «مارینا نچائوا» از روسیه است.

در رقابت‌های شطرنج بانوان جهان سه نماینده از ایران به نام‌های ساراسادات خادم‌الشریعه، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی‌پور حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :