صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هند
اولین مدال تیم دوچرخه‌سواری کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ماده تیم‌اسپرینت به‌دست آمد.
به گزارش بولتن نیوز، در نخستین روز از رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در هند، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) دیدار فینال ماده تیم‌اسپرینت مردان بین تیم‌های ایران و چین برگزار شد.

در این رقابت تیم چین با 44 ثانیه و 913 صدم ثانیه بالاتر تیم کشورمان که زمان 45 ثانیه و 765 صدم ثانیه را ثبت کرد، به مقام قهرمانی رسید و رکابزنان کشورمان به مدال نقره بسنده کردند.

محمد دانشور، حسنعلی ورپشتی و علی علی‌عسگری رکابزنان ایران در ماده تیم‌اسپرینت مردان بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: دوچرخه‌سواری ، آسیا ، هند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :