صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
صبح امروز در طی مراسمی که در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، دکتر فرهادی، وزیر علوم از مدال آوران سال ٩٥ در مسابقات جهانی و آسیایی تقدیر کرد.
به گزارش بولتن نیوز، در این مراسم از فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی و بازیکنان تیم ملی فوتبال دانشجویان که مقام نایب قهرمانی آسیا و بهترین مربی آسیا را به دست آورده بودند تقدیر ویژه به عمل آمد.

حضور قهرمانان کشتی، فوتسال و مسئولین کمیته المپیک، معاونان وزیر، دکتر دادکان و دکتر پورکیانی؛ همچنین دهخدا، رئیس فدراسیون از حاشیه های این مراسم بود.



منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :