صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
سرپرست تیم تراکتورسازی به ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش بولتن نیوز، پس از اتمام دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی، بازیکنان تیم میهمان حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشدند. بازیکنان تیم تراکتورسازی دلیل این موضوع را مسئولان این تیم می‌دانستند. آنها ادعا کردند که مسئولان باشگاه تراکتورسازی پس از پایان بازی به آنها گفته‌اند که مصاحبه‌ای انجام ندهید.

ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان این تیم، گفت: بهتر است از کلمه «ممنوع‌المصاحبه» استفاده نکنیم. پس از پایان بازی در رختکن به بازیکنان اعلام کردیم که برای حفظ آرامش تیم، بهتر است مصاحبه‌ای انجام ندهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :