صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
هافبک پرسپولیس گفت: لیگ ماراتن‌وار است و امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.
به گزارش بولتن نیوز، فرشاد احمدزاده پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتوری‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر که موفق شدیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. این برد شیرین را به هواداران پرشورمان تقدیم می‌‎‌کنیم.

وی ادامه داد: این برد برای ما مهم بود چرا که باعث شد اختلاف در صدر جدول بیشتر شود، البته لیگ ماراتن‌وار است و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد دربی، گفت: دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد امیدوارم در آن بازی هم مانند امروز از زمین برنده خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :