صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل اخراج در دیدار مقابل تراکتورسازی دیدار حساس مقابل استقلال را از دست داد.

به گزارش بولتن نیوز، کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس امروز با کارت زردی که مقابل تراکتورسازی دریافت کرد دیدار آینده تیمش مقابل استقلال را از دست داد.

وی در ادامه به داور بازی معترض شد که داور هم او را را کارت قرمز مستقیم جریمه کرد تا دیدار مقابل سپاهان را هم از دست بدهد.

پرسپولیس هفته آینده در هشتاد و چهارمین دربی پایتخت به مصاف استقلال خواهد رفت.

کامیابی‌نیا پیش از این و در دور رفت لیگ برتر به دلیل سه کارته شدن دیدار مقابل سپاهان در اصفهان را از دست داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :