صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
برخی مشترکان همراه اول اعلام می‌کنند که در دی‌ماه ۲ بار پیامک قبض را دریافت کرده‌اند، که همراه اول این موضوع را رد می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز، اخیراً برخی مشترکان اپراتور اول اعلام می‌کنند که در دی‌ماه دو مرتبه پیامک قبض را دریافت کرده‌اند که این موضوع باعث ابهام و خطا برای برخی از مشترکان شده است. 

در پیگیری خبرنگار فارس از همراه اول، این اپراتور اعلام کرد در ارسال پیامک قبض برای برخی مشترکان به میزان دو مرتبه در دی‌ماه صحت ندارد. 

این اپراتور توضیح داد: یک پیامک مربوط به قبض و پیامک دوم، جزئیات صورتحساب بوده است.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: توضیح ، همراه اول ، دی ماه ، قبض

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :