صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
هافبک تیم فوتبال صبای قم بیان داشت:
هافبک تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد، روحیه بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی پژمرده شده است.

به گزارش بولتن نیوز، قاسم دهنوی در مورد پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن و شرایط فعلی صبای قم  گفت: بعد از تغییر و تحولاتی که در نیم‌فصل داشتیم، شرایط فنی تیم خیلی بهتر شده است. مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن به اعتمادبه‌نفس خوبی رسیدیم، هرچند که برابر پرسپولیس بدشانس بودیم. خدا را شکر که ذوب‌آهن را بردیم، ولی باید بگویم ما در روزی برنده شدیم که آنها عملکرد خوبی نداشتند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این پرسش که «شانس بقای تیم‌تان در لیگ برتر چقدر است؟»، اظهار داشت: هیچ تیمی دوست ندارد سقوط کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی در ادامه لیگ برتر بگیریم.

وی در خصوص بحران مالی باشگاه صبا تصریح کرد: مسئولان باید به فکر باشند، چراکه روحیه بازیکنان صبا پژمرده شده است و خیلی‌ها مشکل مالی دارند. من در این فصل فقط 17 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام و 50 درصد هم از فصل گذشته طلبکار هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: صبا ، ذوب‌آهن ، هافبک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :