صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
دادستان هرمزگان:
دادستان عمومی و انقلاب بندر عباس از کشف نزدیک به ۵۰ هزار قوطی و بطری حاوی انواع مشروبات الکلی از سوی پایگاه دریابانی شهرستان جاسک خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز، سعید اسدی ملک دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با اعلام این خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی شهرستان جاسک اواخر هفته گذشته موفق به توقیف یک فروند لنج حاوی انواع مشروبات الکلی شدند و در بازرسی از این لنج نزدیک به ۵۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

دادستان مرکز هرمزگان افزود: متهمان پس از مواجهه با ماموران با استفاده از قایق های تندرو از لنج توقیف شده جدا و متواری شدند که با اقدام مناسب صورت گرفته دو نفر از آنان سریعا دستگیر شدند.

به گفته اسدی دو نفر از سرباندهای قاچاق مشروبات در بندر عباس دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :