کد خبر: ۴۴۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش بولتن نیوز، در این بخش می توانید از چهره‌ها و خبرهای مربوط به آنها مطلع شوید.

می خواستم با یک فیلم اولی کار کنم
نیکی کریمی در مورد مشکلات حقوقی فیلم«آذر» به خراسان گفت:ما دائم  از مشاوران حقوقی برای فیلمنامه استفاده و سعی کردیم تمام موارد به صورت دقیق رعایت شودوبا وکیلم هم صحبت کردم و ایشان گفت که فیلم مشکل حقوقی ندارد! بعد از فیلم سینمایی "شیفت شب" که آن را خودم کارگردانی کردم می‌خواستم فیلم بعدی ام را با یک  فیلم اولی همکاری کنم تا اولین فیلمش را بسازد .


ناراحت نمی شوم
سام درخشانی بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در حاشیه نشست خبری در برج میلاد گفت: اصلا از اینکه شخصیتم در فیلم طوری باشد که با من شوخی کنند ناراحت نمی شوم و فکر نمی کنم چنین چیزی به شخصیت واقعی ام هم لطمه ای وارد کند . برایم فرق نمی کند در سینما، تئاتر یا تلویزیون بازی کنم. هر کاری که خوب باشد آن را می پذیرم.


نقایص فیلمم را می پذیرم
محمد حمزه‌ای کارگردان فیلم "آذر" گفت: نیکی کریمی قصد داشت با یک کارگردان فیلم اولی کار کند .دوستان متعددی به وی معرفی شدند، اما خانم کریمی فیلم‌های کوتاهم را دید و من انتخاب شدم.او در مورد نقایص فیلمش گفت:من درباره یکی از پلان‌ها نقص و اشکال فیلم  را می‌پذیرم.
 

 طنز در سبد بازیگر
حمید فرخ نژاد درباره انتخاب فیلمنامه «خوب ، بد ، جلف»گفت: بازیگر کامل کسی است که بتواند در ژانرهای مختلف بازی کند. من هم مدتی بود که کار طنز نداشتم البته به طور اتفاقی این کار با کارهای گشت ارشاد و بی حساب هر سه طنز شدند. من معتقدم که طنز نیاز جامعه است و باید در سبد هر بازیگری باشد منتها به طور آبرومند.

منبع: خراسان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :