صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن بیان داشت:
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت از جنگندگی بازیکنان تیم خود لذت برده و امیدوار است بازیکنان، این انگیزه را در بازی‌های آینده نیز حفظ کنند.

گروه ورزشی: سیروس دین‌محمدی  درخصوص مسابقه تیم خود مقابل بادران مدعی اظهار داشت: بازیکنان راه‌آهن خیلی خوب بازی کردند و از لحاظ بدنی سرتر از حریف بودند. انگیزه بازیکنان تیمم بالا بود و من واقعاً از جنگندگی آنها لذت بردم. امیدوارم این انگیزه بالا را در مسابقات آینده نیز داشته باشند.



به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که «چرا حاضر شدید با وجود مشکلات زیاد تیم راه‌آهن، سمت سرمربیگری این تیم را بپذیرید؟»، گفت: من می‌خواستم کار کردن در سختی‌ها را تجربه کنم. همه می‌دانیم که باشگاه راه‌آهن مشکلات زیادی دارد و ما تلاش می‌کنیم که این مشکلات را حل کنیم. اگر مربیگری در شرایط سخت را تجربه کنم، می‌توانم در آینده در مربیگری موفق باشم. مشکلات مالی ما هم هنوز سر جای خود است، اما مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند این مشکلات برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مسابقه روز دوشنبه این تیم مقابل السد قطر در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال بازی خیلی سختی پیش رو دارد، چون السد تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای است و در لیگ ستارگان قطر هم جایگاه خوبی دارد. استقلال باید در این مسابقه، «آسیایی» بازی کند، چون این دیدار شرایط متفاوتی با بازی‌های لیگ دارد.

دین‌محمدی در مورد مشکلات ایجاد شده برای باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی که از جذب بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات محروم شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر به پایان برسد، چون فوتبال ما ضربه می‌خورد. مدیران باید از ابتدای فصل این مشکلات را بدانند و به فکر حل آن باشند.

برچسب ها: استقلال ، السد ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :