صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
2 بازیکن مصدوم استقلال امروز بعد از مدت ها در تمرین این تیم شرکت کردند.
به گزارش بولتن نیوز، جابر انصاری و مگویان بعد از مدت ها مصدومیت امروز به محل تمرین استقلال آمدند و بعد از چند دقیقه نرم دوی دور زمین به رختکن رفتند و تمرین را ادامه ندادند. با توجه به شرایط این 2 بازیکن و البته فاصله کم باقی مانده تا بازی با السد بعید است آنها بتوانند برای آبی ها به میدان بروند.

البته به نظر می رسد آنها برای دربی آماده می شوند و می توانند در بازی حساس برابر پرسپولیس به میدان بروند.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: جابر ، مگویان ، استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :