صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
۴ بازیکن جدید تراکتورسازی باید به تیم‌های دیگر بروند
۳ بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی نمی‌توانند فردا مقابل پرسپولیس به میدان بروند

به گزارش بولتن نیوز، احمدرضا براتی اعلام کرد احمد نوراللهی و امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده نمی‌توانند فردا برای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

این 3 بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل به تراکتورسازی اضافه شدند.

همچنین بنا بر تصمیم فیفا این 3 بازیکن به علاوه سجاد شهباززاده نمی‌توانند در تراکتورسازی بمانند و می‌توانند راهی تیم‌های دیگر شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
شهباز زاده میتونه به تیم دیگه ای بره ولی این 3 تا نه چونکه تو یه فصل فقط برای دو تیم میتونن بازی کنن مگر اینکه نیم فصل اول بازیکن ازاد بوده باشن که هیچکدومشون ازاد نبودن تیم داشتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :