صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
یکی از تیم‌های لیگ برتر والیبال نشسته از ادامه حضور در رقابت‌های فصل جاری کناره‌گیری کرد.
به گزارش بولتن نیوز، رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته در حالی وارد هفته هشتم شده است که یکی از تیم‌های حاضر در این لیگ کناره‌گیری خود را اعلام کرد.

تیم هیئت جانبازان و معلولین فارس که نتایج خوبی نیز کسب نکرده و همه دیدارهایش را شکست خورده بود، تصمیم گرفت که از ادامه حضور در این لیگ انصراف بدهد تا لیگ والیبال نشسته با حضور هفت تیم پیگیری شود.

خضرالله ترابی، مسئول برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته درخصوص این اتفاق گفت: همه چیز به مسائل مالی برمی‌گردد. حالا هم طبق قانون همه نتایج قبلی تیم هیئت جانبازان و معلولین فارس از جدول حذف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، نشسته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :