صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی در حساب توئیتری خود نوشت؛ ایران تحت تاثیر تهدیدها قرار نمی‌گیرد.
به گزارش بولتن نیوز، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود نوشت؛ ایران تحت تاثیر تهدیدها قرار نمی‌گیرد [از تهدید نمی‌هراسد] چون امنیت خود را از مردم خود می‌گیرد. ما هرگز جنگی را آغاز نخواهیم کرد اما تنها می توانیم بر ابزارهای خود [بومی] برای دفاع تکیه کنیم.

وی به همراه این پیام خود یک پیام ویدئویی، از صحبتهای خود درباره مسائل موشکی ایران که در نشست امنیتی مونیخ ایراد شده بود، منتشر کرد.

مقامات آمریکایی طی روزهای گذشته با جوسازی علیه ایران قصد دارند موضوع موشکی ایران را تحت تاثیر قرار دهند.

ظریف در نشست خبری خود با وزیر خارجه فرانسه که چند روز پیش در تهران انجام شد نیز گفته بود که برای دفاع از خود و تقویت توان دفاعی ایران از هیچ کس اجازه نخواهیم گرفت.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :