صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
مدافع صبا از مردم قم خواست همانطور که از پرسپولیس حمایت کردند به پشتیبانی از تیم شهرشان بپردازند.
به گزارش بولتن نیوز، حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی صبا مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی سختی بود؛ ذوب آهن تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد؛ خواسته کادر فنی را انجام دادیم و به نتیجه دلخواهمان رسیدیم؛ برخلاف بازی با پرسپولیس این بار از سه موقعیت جدی‌مان یک توپ گل شد؛ امیدوارم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.

او با بیان اینکه صبا در نیم‌فصل اول بدشانس بود و در دقایق آخر گل می‌خورد، ابراز کرد: چند بازیکن ازجمله خودم به صبا آمدیم و هم‌قسم شدیم تا صبا را در لیگ برتر حفظ کنیم؛ صبا تیم قدیمی‌ای است و همه مصمم به موفقیت آن هستیم.

مدافع صبا ادامه داد: امیدوار هستیم مردم قم همانطور که در بازی گذشته ما با پرسپولیس از آنها حمایت کردند از این به بعد به پشتیبانی از صبا بپردازند چون ما نیاز به حضور آنها در دیدارهای خانگی داریم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم؛ بازی با استقلال و پرسپولیس برای تمام تماشاگران استثناست اما انتظار داریم مردم قم از صبا حمایت کنند چون اگر این تیم در لیگ برتر نباشد استقلال و پرسپولیسی نیستند که به قم بیایند.

عمران‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا برای حمایت از استقلال در دیدار با السد به ورزشگاه آزادی خواهد رفت یا خیر، گفت: این چه حرفی است؟؛ استقلال خانه ماست و قطعا اگر بازی نداشته باشیم به ورزشگاه می‌روم.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :