صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کارتن‌خواب‌هایی که در مستند «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت حضور داشتند، مهمان برج میلاد شدند.
به گزارش بولتن نیوز، ظهر امروز، چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه طبق برنامه‌، مستند «آوانتاژ» که روایتی از بهبودی و بازپروری کارتن‌خواب‌های بهبودیافته است، در برج میلاد به نمایش در آمد.

در این اکران بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای موسسه طلوع بی‌نشان و کارتن‌خواب‌های بهبود یافته مهمان ویژه برج میلاد شده و به تماشای این مستند نشستند.

محمد کارت که کارگردانی «آوانتاژ» را بر عهده داشته، در دهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت تندیس بهترین کارگردانی فیلم‌های بلند را برای این فیلم دریافت کرد.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: کارتن خواب ، میلاد ، مهمان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :