صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
پس از حذف نراتزوری از جام حذفی با شکست مقابل لاتزیو
سرمربی اینتر پس از حذف شدنش از جام حذفی با شکست مقابل لاتزیو گفت: بازی خوبی را ارائه دادیم ولی با بد شانسی شکست خوردیم.

به گزارش بولتن نیوز،شب گذشته اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو صف آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا نوار پیروزی‌های پیولی پس از 9 بازی پیاپی پاره شد.

استفانو پیولی پس از حذف شدن از جام حذفی عنوان کرد: اینتر در این بازی بدشانس بود ولی اطمینان داریم که می‌دانیم چگونه دوباره به نوار پیروزی‌های خود برگردیم. این یک بازی است و ممکن است آن را از دست بدهید. در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم اما تیم‌های بزرگ به خوبی می‌دانند که چگونه به بازی برگردند.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم دوباره به نوار پیروزی‌ها برگردیم چون من مربی تیم بزرگی هستم. با تمام قدرت تمرینات خود را از سر می‌گیریم چون خیلی خوب می‌دانیم که حریف قدرتمندی را پیش رو داریم.

سرمربی نراتزوری در پایان گفت: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و خیلی بهتر از بازی مقابل لاتزیو در سری‌آ بودیم ولی در ادامه ما نتوانستیم در چندین مورد تمرکز خود را حفظ کنیم و این برای ما گران تمام شد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: پیولی ، اینتر ، لاتزیو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :