صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
معدوم شدن طیور در اصفهان؛
یک دامپزشک اصفهانی از معدوم شدن طیور دامداری‌ها برای جلوگیری از شیوع آنفولانزای مرغی خبر داد
به گزارش بولتن نیوز،شیوع بیماری آنفولانزای مرغی در اصفهان مشکلات زیادی را برای مرغداران ایجاد کرده است.

دکتر حاج‌هاشمی یکی از دامپزشکان منطقه می‌گوید چند روزی است قرنطینه شدیدی در مناطقی که این بیماری شیوع پیدا کرده است اجرا شده و بسیاری از طیور از بین رفته است تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: این بیماری جزو بیماری‌های خطرناک برای انسان به شمار نمی‌رود اما برای جلوگیری از اپیدمی آن بین سایر طیور و سایر شهرها و استام‌ها این قرنطینه اجرا شده است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: مرغ‌ ، قرنطینه ، دامپزشک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :