صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: طول درمان حدادی‌فر 2 هفته دیگر به پایان می‌رسد و در آن زمان باید ببینیم این بازیکن چه شرایطی خواهد داشت.​​​​​​​
به گزارش بولتن نیوز،امیرحسین شریفیان‌پور به ایمنا در مورد آخرین وضعیت قاسم حدادی‌فر اظهار داشت: هنوز 6 ماه درمانی قاسم تمام نشده است و این زمان، حداقل زمان پیش‌بینی شده برای طول درمان این بازیکن بود.

وی ادامه داد: طول درمان این بازیکن حدود 2 هفته دیگر تمام می‌شود و باید در پایان این مدت ببینیم حدادی‌فر چه شرایطی خواهد داشت.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مهرداد قنبری هم شرایط خوبی پیدا کرده است و هر موقع لازم باشد سرمربی تیم می‌تواند از او استفاده کند. قنبری در بازی با سایپا هم توانست بازی کند و هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: مصدوم دیگری در تیم نداریم اما فقط محمدرضا عباسی، مصدومیت جزئی دارد که حدود سه روز دیگر به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :