صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
شاید اشکان در بازی با اف‌سی کلن در ترکیب باشد
سرمربی فرانسوی ولفسبورگ معتقد است دژاگه می‌تواند در این مقطع از فصل به کمک او و سبزپوشان ولفسبورگ بیاید.
به گزارش بولتن نیوز،اشگان دژاگه که بین سال‌های 2007 تا 2012 عضو تیم فوتبال ولفسبورگ بود و با این تیم قهرمانی در بوندس‌لیگای آلمان را تجربه کرد، شب گذشته (دوشنبه) به طور قرضی تا پایان فصل جاری به این تیم آلمانی پیوست تا شاید به شاگردان والرین اسماعیل کمک کند تا خود را از رده‌های پایین جدول بوندس‌لیگا جدا کنند.

والرین اسماعیل، سرمربی فرانسوی ولفسبورگ در مراسم معارفه امروز (دوشنبه) اشکان دژاگه به هواداران و رسانه‌ها در تمجید از بال هجومی کشورمان گفت: اشکان از آن دست بازیکنانی است که ما به آن نیاز داریم. او می‌تواند ریتم طبیعی به تیم بدهد که آن را در ولفسبورگ کم داریم. اشکان در همین جلسه تمرینی اولش نشان داد که چقدر آماده است. ممکن است دژاگه در بازی با اف‌سی کلن در ترکیب تیم باشد.

اولاف رِبه، مدیر ورزشی ولفسبورگ هم اظهار داشت: اشکان بازیکن خوبی است که به ترکیب‌مان اضافه شد. او می‌تواند باعث تقویت ما شود.

در قرارداد دژاگه 30 ساله بندی گنجانده شده که در صورت رضایت باشگاه ولفسبورگ، قرارداد وی می‌تواند برای یک سال دیگر با این تیم تمدید شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: اسماعیل ، سرمربی ، دژاگه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :