صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
لام می‌توانست مالدینی بعدی باشد
سرمربی باواریایی‌ها می‌گوید ترجیح می‌دهد در تمرینات خیلی به بازیکنانش فشار نیاورد.
به گزارش بولتن نیوز،کارلو آنچلوتی که در مقایسه با دوره پپ گواردیولا، مصدوم کمتری در بایرن‌ مونیخ داشته و تنها مصدوم کنونی تیمش ژروم بواتنگ است، در گفت‌وگو با نشریه معتبر «کیکر» گفت: من از آن دست مربیانی نیستم که بازیکنان‌شان را در تمرینات می‌کُشند. ما در تمرینات بیشتر روی کار با توپ تمرکز می‌کنیم و به شخصه دوست ندارم خیلی در تمرینات بدویم، اما با این حال بازیکنان بین 6 هزار تا 7 هزار متر می‌دَوند که همین کافی است.

سرمربی پیشین تیم‌های رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: در اسپانیا یک مثلی وجود دارد که می‌گوید «آبِ بیش از اندازه گیاه را می‌کُشد». این در مورد تمرینات و بازیکنان هم صدق می‌کند. میزان تمرینات باید درست و معقول باشد. شما می‌توانید سخت تلاش کنید، اما باید به بدن‌تان هم فرصت استراحت بدهید.

وی همچنین در مورد احتمال بازنشستگی کاپیتان 33 ساله تیمش در پایان فصل جاری اظهار داشت: البته که این تصمیمی است که لام باید بگیرد، اما با فیلیپ صحبت کردم و گفتم که می‌خواهم او تا پایان قراردادش با بایرن تا سال 2018 به بازی‌اش در این تیم ادامه بدهد. فیلیپ به لحاظ بدنی آماده است و مشکلی ندارد. او می‌توانست به خداحافظی فکر نکند و پائولو مالدینی بعدی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آنچلوتی ، سرمربی ، تمرینات

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :