صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
باشگاه تا پایان ماه به بازیکنان پرداختی خواهد داشت
سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: تیم ما در صورت حل مشکلات می‌تواند مجدد به جمع ۳ تیم اول لیگ برگردد.

به گزارش بولتن نیوز،محسن خلیلی در مورد حضور بازیکنان نفت تهران در ساختمان این باشگاه اظهار داشت: کادرفنی طبق برنامه قبلی امروز (دوشنبه) را به بازیکنان استراحت داد و از این‌رو کادرفنی و بازیکنان تیم به طور جداگانه نشستی را با کادرفنی داشتند.

وی افزود: در نشست کادرفنی با سرپرست باشگاه، دایی خواستار حل مشکلات تیم و جذب بازیکنان مدنظرش و همچنین پرداختی به بازیکنان تیم شد و مسئولان باشگاه هم قول مساعد دادند تا به حمایت خود از تیم ادامه داده و مشکلات موجود را برطرف کنند. با قول مساعدی که سرپرست باشگاهنفت داد ان‌شالله تا پایان این ماه باشگاه پرداختی‌هایی به بازیکنان خواهد داشت.

سرپرست تیم نفت در پاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم با دریافت 41 درصد قرارداد خود از چه چیزی ناراحت هستند؟ تصریح کرد: بازیکنان تیم طبق قرارداد باید تا الان بیش از 60 درصد قرارداد خود را دریافت می‌کردند که فقط 41 درصد آن را گرفته‌اند و سرپرست باشگاه قول داد تا پایان ماه جاری خواسته آنها برآورده شود تا بتوانند با تمرکز بیشتری در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا کنند. خوشبختانه تیم ما در حال حاضر در جایگاهی قرار گرفته که خیلی تیم‌ها آرزویش را دارند و رسیدن به فینال جام حذفی با مشکلاتی که وجود داشت کار راحتی نبود. با توجه به این قضیه خواسته‌ای که بازیکنان و کادرفنی از باشگاه دارند غیر منطقی نیست.

خلیلی با بیان اینکه نفت توانایی بازگشت به جمع سه تیم اول لیگ را دارد، یادآور شد: پتانسیل تیم ما بالاست و در نیم فصل اول بازیکنان ما توانایی فنی خود را با بازی‌های خوبی که ارائه دادند ثابت کردند و هم اکنون هم اگر مشکلات تیم حل شود هم بازیکنان با تمرکز و انگیزه بیشتری در تمرینات و بازی‌ها شرکت خواهند کرد و هم علی دایی تمام فکر ذهنش را به جای پرداختن به مشکلات بازیکنان، معطوف مسائل فنی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: واقعا باید از بخش خصوص حمایت شود چرا که اگر شرکت‌های خصوصی از فوتبال بروند واقعا به این رشته پرطرفدار ضربه وارد خواهد شد. از این‌رو امیدوارم هر چه زودتر مشکلات بین شرکت بهنام پیش‌رو و شرکت نفت حل شود تا مالکان باشگاه بتوانند برنامه‌ها و اهداف مدنظر خود را در باشگاه اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: خلیلی ، سرپرست ، نفت تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :