صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی بیان داشت:
هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی برای بازی با استقلال را دارند و می‌خواهند هر طور شده سه امتیاز این دیدار را بگیرند.

گروه ورزشی: حمیدرضا علی‌عسگر  درباره دیدار چهارشنبه تیم ماشین‌سازی مقابل استقلال، اظهار داشت: ما بازی سختی مقابل استقلال داریم. آنها تیم خوبی هستند و امسال هم بازیکنان خوبی را دور یکدیگر جمع کرده‌اند. ما هم در روزهای گذشته نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز کرده‌ایم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند هر طور که شده استقلال را شکست بدهند. ما قطعاً برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و حتی یک امتیاز هم نمی‌تواند ما را قانع کند.



به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به اینکه پرسپولیسی است در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند در دیدار مقابل استقلال، برای تیمش گلزنی کند، خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند. من همیشه پرسپولیس و هوادارانش را دوست داشتم. پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است، اما من در حال حاضر بازیکن ماشین‌سازی هستم و تمام تمرکزم را روی موفقیت این تیم گذاشته‌ام.

وی در مورد تساوی ماشین‌سازی در دربی تبریز مقابل تیم تراکتورسازی، گفت: در دربی تبریز هر دو تیم نیز جنگده ظاهر شدند و فرصت‌هایی روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند. یک امتیازی که از دربی تبریز برای دو تیم به دست آمد، به درد هیچ‌یک از آنها نمی‌خورد، چون هم ما و هم تراکتورسازی به سه امتیاز نیاز داشتیم. تیم ما هم در این دیدار عملکرد خوبی داشت. ما توانستیم بارها و بارها دروازه تراکتورسازی را تهدید کنیم، اما دقیقاً مثل بازی‌های گذشته بدشانسی آوردیم و به گل نرسیدیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :