صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
امیدوارم در پایان فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نتایج ذوب‌آهن در لیگ امسال نشان می‌دهد که او چه عملکردی در تیم ما داشته است.

به گزارش بولتن نیوز،دانیال اسماعیلی‌فر در مورد رقابت تیمش با پرسپولیس و تراکتورسازی، دو مدعی جدی قهرمانی  گفت: کیفیت مسابقات در فصل جاری بالاست و جدا از پرسپولیس و تراکتورسازی، تیم‌های دیگر هم کیفیت بسیار خوبی دارند. ادامه بازی‌ها بسیار تعیین‌کننده است و من امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب‌آهن به‌اندازه پرسپولیس و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و 12 بازی سرنوشت‌ساز باقی مانده است. من معتقدم همه مدعیان شانس دارند و حتی استقلال هم می‌تواند وارد کورس قهرمانی شود. به نظر من فقط پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی نیستند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد عملکرد خودش در فصل جاری گفت: فصل خوبی برای من بوده و امیدوارم به همراه ذوب‌آهن به موفقیت برسم. دوست دارم در آسیا نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر هم به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم.

اسماعیلی با اشاره به عملکرد مجتبی حسینی در ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: آقا مجتبی مربی خوبی است و چند سال است که در کنار ما حضور دارد. نتایج ذوب‌آهن در لیگ امسال نشان می‌دهد که او چه عملکردی در تیم ما داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :