صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
ادامه این روند باعث آشفتگی و بی اعتمادی به جامعه داوران می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان در نامه‌ای به رئیس دپارتمان داوری خواستار این شد که اشتباهات داوری که این تیم را قربانی کرده، پذیرفته شود.
گروه ورزشی: محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای سرگشاده به حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری از  تصمیمات اشتباه داوران علیه تیم فوتبال این باشگاه به شدت انتقاد کرد. در نامه طاهری به کامرانی‌فر آمده است:

به گزارش بولتن نیوز،«متأسفانه اشتباهات داوران محترم علیه تیم سپاهان باعث از دست رفتن امتیازات بی‌شماری برای ما شده است. تکرار مکرر و چند باره این اشتباهات ما را به شدت نگران کرده است، امیدواریم که با فرآیندی که جنابعالی هر چه سریعتر می‌اندیشید، این اشتباهات را به حداقل برسانید.

در مسیر تلاش حضرتعالی برای کاهش اشتباهات داوری  به نظر می‌رسد نحوه تصمیمات، تذکرات و برخوردهای شما با داوران باید بسیار شفاف، واضح و مبرهن باشد و جامعه فوتبال از آن مطلع شود. در کنار این تذکرات، تقاضامندیم که دپارتمان متبوع‌تان با مشاهده اشتباهات داوران، برای تطهیر آنها تلاش نکند تا  همگان بدانند که حضرتعالی و دست اندرکاران این نهاد، عزمی ویژه برای اصلاح و کاهش اشتباهات دارند.

تصمیمات اشتباه تیم داوری در دیدارهای اخیر تیم سپاهان بیش از پیش مسئولان، دست اندرکاران و هواداران باشگاه را نگران کرده است. تیمی که با ساز و کاری جدید و جوان‌گرایی خود در مسیری تازه گام برداشته، با تصمیمات اشتباه و ادامه‌دار تیم داوری قربانی شده و همه امید و انگیزه‌های خود را دچار چالش می‌بیند.

از حضرتعالی درخواست دارم که با ارزیابی عملکرد داوران دیدارهای سپاهان، تذکرات اساسی و قاطعی را به داورانی که مرتکب اشتباه شده‌اند داده و اجازه ندهید لیگ برتر به فستیوال خطاهای بی حد و حصر داوران تبدیل شود، زیرا این روند باعث آشفتگی و  بی‌اعتمادی به جامعه داوران و نهاد دپارتمان داوری می‌شود».

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :