صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی بیان داشت:
دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از سرمربی تیمش تمجید و او را بهترین و فنی‌ترین مربی ایران دانست.

گروه ورزشی: مهدی اسلامی در مورد تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: هر دو تیم برای پیروزی در این مسابقه فرصت‌های خوبی داشتند. تراکتورسازی بعد از اینکه 10 نفره شد حملات زیادی انجام داد و ما می‌توانستیم از ضدحملات استفاده کنیم که متأسفانه این‌طور نشد. هیچ‌کدام از این دو تیم از نتیجه تساوی راضی نبودند، ولی می‌خواهم بگویم که در پایان فصل قطعاً تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و تراکتورسازی هم قهرمان لیگ خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز،وی با اشاره به صحنه پنالتی تراکتورسازی و اعتراض تیم حریف مبنی بر اینکه او از خط دروازه یک متر بیرون آمده است، گفت: در خیلی از مسابقات داخلی و خارجی گلرها بیرون می‌آیند، ولی داور پنالتی را تکرار نمی‌کند. من اصلاً در آن صحنه متوجه نشدم که جلو آمده‌ام، ولی فکر نمی‌کنم این موضوع آنقدر حساسیت داشته باشد.

دروازه‌بان ماشین‌سازی با ابراز خرسندی از کار کردن با فرهاد کاظمی گفت: او بدون شک از لحاظ فنی بهترین مربی ایران است. کاظمی جدا از هوشی که دارد در مسائل روحی و روانی هیچ نمونه‌ای ندارد و با صراحت می‌گویم که فنی‌ترین مربی ایران است. همیشه دوست داشتم کار کردن با او را تجربه کنم و این شانس بزرگ نصیب من شد.

اسلامی در واکنش به جدایی مانوئل از ماشین‌سازی و ارتباطی که در گذشته با او داشت، گفت: به هر حال مانوئل در لالیگا سابقه بازی داشت و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. رابطه خیلی خوبی با این دروازه‌بان داشتم و مثل یک دوست با یکدیگر رقابت می‌کردیم.

وی در خصوص بازی مقابل استقلال که در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: این یک بازی سنگین برای ماست، ولی مقابل استقلال محکوم به برد هستیم ما باید قطعاً برنده شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :