صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
سرمربی آرسنال به جرم اهانت به داور بازی ۴ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
به گزارش بولتن نیوز،آرسن ونگر، سرمربی مشهور فرانسوی آرسنال به جرم پرخاش به داور بازی تیمش مقابل برنلی به حکم اتحادیه فوتبال انگلیس 4 جلسه محروم و 25 هزار پوند جریمه شد.

 جرم او، فریاد زدن بر سر آنتونی تیلور، داور بازی در تونل منتهی به رختکن است.

ونگر پس از قرار گرفتن تحت پیگرد اتحادیه فوتبال انگلیس اتهام را پذیرفت و از فرجام‌خواهی سرباز زد.

اکنون با این حکم او تا 4 بازی حق نشستن روی نیمکت آرسنال را ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :