صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام اما باید استرس از ما دور شود.
به گزارش بولتن نیوز،فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: همان طور که دیروز گفتم، امروز خودزنی شد. امروز مجبور بودیم مقابل تراکتورسازی بازی کنیم. از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام اما باید استرس از ما دور شود.

وی ادامه داد: امیدوارم تراکتورسازی در ادامه، بازی‌هایش را با موافقت پشت سر بگذارد. هر چقدر این تیم خوب نتیجه بگیرد، ما هم خوشحال می‌شویم و امیدواریم بتواند به قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :