صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
فرماندار جاسک هرمزگان به تشریح اقدامات انجام‌شده امدادی جهت هموارسازی سیل‌زدگان در این شهرستان پرداخت.
به گزارش بولتن نیوز، «محمد احمدی» در جمع خبرنگاران، افزود: از آغاز بارندگی و جاری شدن سیلاب تاکنون به 2940 نفر از مردم سیل‌زده توسط هلال‌احمر و نیروهای امدادی تحت مدیریت بحران شهرستان امدادرسانی شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هم‌چنین در این مدت 600 نفر از مردم روستاهای توگج ، بیاهی و کرتی از بخش لیردف در قالب 150خانوار اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: 150 تخته چادر، 150 تخته موکت، 940 تخته پتو، 150 شعله فانوس، 111ست ظروف، هزارو 740 قوطی کنسرو، 150عدد کلمن آب، 2000 و 150 عدد گالن آب ازجمله اقلام توزیع‌شده بین مردم سیل‌زده است.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر و مدیران شهرستان و نیروی دریایی منطقه دوم با تمام توان آماده ارائه خدمات موردنیاز به مسافران و آسیب‌دیدگان بارندگی اخیر هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: یک دستگاه بالگرد هلال‌احمر با 4 سورتی پرواز به 250 خانوار در 7 روستای بخش کوهستانی پر کوه به علت قطع راه‌های زمینی امدادرسانی و اقلام غذایی توزیع کرد.

وی ادامه داد: در این مدت مشکلات قطع آب 30 روستا، قطع برق 20 روستا و قطع راه ارتباطی 22 روستا در شرق جاسک، با تلاش شبانه‌روزی و تحت مدیریت بحران رفع شد و راه‌های ارتباطی روستاهای شهرستان و محورهای جاسک چابهار، جاسک بشاگرد و جاسک میناب بازگشایی‌شده است.

احمدی اضافه کرد: بارش باران ، تگرگ و وزش باد بیش از 20 میلیارد تومان به تأسیسات این شهرستان خسارت وارد کرد که در بخش کشاورزی خسارتی داشتیم، میزان خسارت در حال بررسی است.

فرماندار جاسک افزود: 8 میلیون مترمکعب آب در این بارندگی‌ها در 20 سد و 15 بند مشارکت‌های مردمی شهرستان ذخیره‌شده است.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :