صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
سرمربی تیم ملی والیبال ایران بیان داشت:
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تداوم موفقیت‌های تیم ملی ایران را حاصل حضور ۳ ساله خودش در این تیم نمی‌داند.
به گزارش بولتن نیوز،خولیو ولاسکو در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت ایتالیایی «ilsussidiario.net» در پاسخ به این پرسش که «می‌توانید از تجربه حضورتان در ایران و موفقیت‌های این تیم بگویید؟» اظهار داشت: سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران در سرزمینی بافرهنگ و باستانی تجربه فوق‌العاده‌ای بود. نمی‌توانم بگویم اگر ایران همچنان تیمی برجسته در سطح جهان است، این نتیجه کار من در گذشته با این تیم است.

ولاسکوی 64 ساله که بین سال‌های 2011 تا 2014 هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده داشت، در سال‌های 2011 و 2013 دو بار این تیم را به قهرمانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا رساند و تیم وی در رقابت‌های لیگ جهانی و جام‌جهانی خودی نشان داد و عملکرد درخشانی داشت.

تیم ملی والیبال کشورمان که در سال‌های اخیر نام خود را به عنوان یکی از قدرت‌های تازه پدیدار شده در سطح جهان مطرح کرده، پس از جدایی ولاسکو همچنان به موفقیت‌های خود ادامه داد و در اولین حضورش در بازی‌های المپیک (المپیک 2016) با سرمربیگری رائول لوزانو آرژانتینی به عنوان پنجمی جهان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :