صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال
تیم‌های فوتسال تأسیسات دریایی و یاسین‌پیشرو مقابل حریفان خود پیروز شدند.
به گزارش بولتن نیوز،لیگ برتر فوتسال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و آذرخش بندرعباس، وارد هفته بیستم خود شد که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر تأسیسات به پایان رسید. گل‌های شاگردان شمسایی را ابوالقاسم عروجی، وحید شمسایی و علیرضا وفایی به ثمر رساندند. این تیم با 41 امتیاز، موقتاً به رده سوم جدول رسید.

در دیگر دیدار این هفته هم که از ساعت 15:30 آغاز شد، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با هدایت محمدرضا حیدریان دست به کار بزرگی زد و موفق به شکست 3 بر یک تیم مس سونگون در خانه حریف خود شد. سعید قاسمی، امین مجیدی‌پور و ابراهیم مسعودی برای تیم قمی و توحید لطفی برای مس گلزنی کردند. یاسین هم با کسب 29 امتیاز، در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

سایر دیدارهای این هفته از ساعت 16 آغاز شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :