صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال
هفته بیست‌ویکم لیگ دسته اول با یک تساوی به پایان رسید.
به گزارش بولتن نیوز،هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) با مصاف تیم‌های راه‌آهن تهران و فجر سپاسی شیراز در تهران به پایان رسید که این مسابقه با تساوی یک - یک دو تیم همراه بود. ایمان باصفا در دقیقه 30 برای فجر و محمد شاه‌محمدی در دقیقه 81 برای راه‌آهن گلزنی کردند.

این نخستین امتیاز تیم تهرانی پس از رفتن پاشازاده از این تیم بود. همچنین این مسابقه، نخستین بازی تیم فجر پس از بازگشت از جام ارتش‌های جهان به حساب می‌رفت، تورنمنتی که با سه شکست متوالی برای زردپوشان شیرازی به همراه بود.

با این نتیجه، تیم فوتبال راه‌آهن با 26 امتیاز در رده یازدهم و فجر با 13 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول باقی ماندند. در جدول رده‌بندی، تیم‌های ملوان انزلی با 40، گل‌گهر سیرجان با 37 و سپیدرود رشت با 36 امتیاز به ترتیب، اول تا سوم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :