صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
عبدالهى:
سرپرست تيم استقلال گفت:جباروف،آندو و چشمى بازیکنان استقلال هستند و اميدوارم مشكل محروميت این باشگاه هرچه سریعتر رفع شود.
به گزارش بولتن نیوز،نصراله عبدالهی در خصوص آخرين وضعيت محروميت باشگاه استقلال گفت: در ابتدا بايد بگويم كه مسئولان باشگاه پيگير رفع محروميت هستند و براى حل اين مسئله دست به كار شدند و حتى امروز هم رایزنی هایی انجام شد و چند گروه به دنبال حل مشکل ایجاد شده هستند. اميدوارم اين موضوع هر چه سریعتر رفع شود.

وی درباره وضعيت جباروف و اينكه شنيده مى شود تراكتورسازى خواهان اين بازيكن است توضيح داد: با جباروف صحبت های لازم را انجام داده ایم و بايد بگويم جباروف، تيموريان و چشمى بازيكنان ما هستند و اميدوارم با رفع محروميت ها اين ٣ بازيكن براى استقلال بازى كنند.باز هم مى گويم جپاروف مال ماست و او در استقلال مى ماند.
همه امیدواریم مشکل تیم حل شود و جباروف و آندو مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشند.

عبدالهى درباره آخرین وضعیت فرشید باقری گفت: با اين بازيكن صحبت شده و کادر فنی هم به او نیاز دارند. باقرى بازيكن خوبى است و در استقلال به بازى خود ادامه مى دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: جباروف ، آندو ، چشمى

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :