صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت:‌ در اواخر مسابقه بازی از دست داور خارج شده بود.

به گزارش بولتن نیوز،یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل خیبر خرم‌‌آباد اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. این اولین برد ما در کرج بود. امیدوارم روند روبه‌رشد ما ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در اواخر بازی به دلیل اعتراضات زیادی که به داور شد، بازی از دست داور خارج شده بود و سوت‌هایی زد که نباید می‌زد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :