صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا
تیم کیتچی هنگ‌کنگ در بازی مرحله‌ پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر حریف ویتنامی خود به پیروزی رسید.
به گزارش بولتن نیوز،در ادامه دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در گروه E منطقه شرق عصر امروز (چهارشنبه) تیم‌های کیتچی هنگ‌کنگ و هانوی ویتنام به مصاف هم رفتند که تلاش بازیکنان 2 تیم پس از ماراتن 120 دقیقه‌ای با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان خاتمه یافت.

تیم کیتچی هنگ‌کنگ با این پیروزی حریف جوجو یونایتد کره‌جنوبی شد و برنده این بازی در گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت. در دیگر بازی پلی‌آف این گروه نیز روز گذشته (سه‌شنبه) تیم گلوبال فیلیپین از سد تمپینز سنگاپور گذشت و با برنده دیدار تیم‌های شانگهای چین و بریزبین استرالیا روبرو خواهد شد. در گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و موانگتانگ یونایتد تایلند قرار دارند و دو تیم دیگر  نیز در بازی‌های پلی‌آف مشخص خواهند شد.

تیم استقلال تهران نماینده ایران نیز 19 بهمن ماه سال جاری در بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان السد قطر خواهد بود و در صورت پیروزی به جمع تیم‌های گروه A این رقابت‌ها اضافه می‌شود. در این گروه تیم‌های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :