صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
پرسپولیس را ببریم به بازیکنان شام می‌دهیم
هافبک مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز،سینا عشوری درمورد حضورش در تمرین روز گذشته تراکتورسازی گفت: به تمرین رفتم تا برد مقابل پیکان را به بچه‌ها و همچنین امیر قلعه‌نویی تبریک بگویم. امیدوارم بازی بعدی را هم با برد پشت‌سر بگذاریم و اگر پرسپولیس را شکست دهیم مجموعه تیم را برای شام دعوت خواهم کرد. از حالا به آنها وعده می‌دهم که اگر پرسپولیس را ببریم خودم برای شام کوفته تبریزی درست می‌کنم تا از این غذا لذت ببرند.

وی در خصوص رقابت فشرده پرسپولیس و تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی‌های آینده امتیاز از دست خواهد داد و یکی از آن بازی‌ها مقابل تراکتورسازی خواهد بود. تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد و شک نکنید که جای پرسپولیس را خواهیم گرفت.

عشوری درباره وضعیت خودش عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و مراحل درمانی از جمله کار با وزنه، فیزیوتراپی و آب‌درمانی را پشت‌سر می‌گذارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :