صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
سرخپوشان تهرانی مرور برنامه های تاکتیکی را در دستور کار تمرین روز چهارشنبه خود داشتند.
به گزارش بولتن نیوز،سرخپوشان که خود را برای رویارویی با صبای قم در هفته نزدهم لیگ برتر آماده می‌کنند، تمرین امروز خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بخش اول تمرین در سالن بدنسازی بود و پس از آن بازیکنان در زمین حاضر شدند و تمرینشان را با پاسکاری آغاز کردند.

 دروازه‌بان‌ها نیز تمرینات سنگین خود را جداگانه انجام دادند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه باید حفظ توپ کرده و منطقه بازی را عوض می‌کرد و گروه دیگر، پرس سنگین را انجام می‌داد. با تغییر مالکیت توپ، وظایف دو گروه جابجا می‌شد.

ضربات ایستگاهی برنامه دیگر کادر فنی برای تمرین امروز بود.

تعدادی از سرخپوشان در پایان این بخش از تمرین به کار روی ضربات کاشته پرداختند. علی علیپور، سیدجلال حسینی، محسن مسلمان، سروش رفیعی و رامین رضائیان جزو نفراتی بودند که در این تمرین حاضر بودند.

مهدی طارمی هم برای دقایقی به پنالتی زدن مشغول شد.

این تمرین در غیاب هواداران و خبرنگاران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :