صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
ذوب‌آهن بعد از گل ۱۱ نفره دفاع می‌کرد
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران بابت دو شکست اخیر عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این نتایج را جبران کنیم.

گروه ورزشی: مهرداد طهماسبی درخصوص شکست فولاد مقابل ذوب‌آهن گفت: قبل از اینکه گل بخوریم دو موقعیت خوب را از دست دادیم و متأسفانه روی یک ضربه کرنر به‌صورت اتفاقی گل خوردیم. بعد از آن ذوب‌آهن دیگر کار خاصی انجام نداد و ما دنبال جبران بودیم، اما آنها یازده‌نفره دفاع می‌کردند. ذوب‌آهن یک باکس 25متری درست کرده بود و این درحالی‌است که هیچ تیمی آنها را در اصفهان مثل ما تحت فشار قرار نداده بود.

به گزارش بولتن نیوز،دروازه‌بان فولاد خوزستان عنوان کرد: از شکست در دو بازی اخیر ناراحتیم، هرچند مقابل آماده‌ترین تیم‌های لیگ بازی کردیم. بابت این دو باخت از هواداران عذر می‌خواهم و امیدوارم نتایج اخیر را خیلی زود جبران کنیم.

طهماسبی که بعد از اشتباهات طالب‌لو در بازی با پرسپولیس، در ترکیب اصلی فولاد قرار گرفت در این خصوص گفت: همیشه در هر تیمی که بودم به نظر سرمربی احترام گذاشته‌ام. وظیفه من این است که فقط تمرین کنم و هر وقت سعداوی صلاح بداند بازی می‌کنم. خدا را شکر که در این بازی به میدان رفتم و عملکرد بدی هم نداشتم.

وی درمورد رقابت با وحید طالب‌لو خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت با هم‌پستی‌هایم مشکل نداشتم و همیشه سعی می‌کنم با بچه‌های تیم دوست باشم، هیچ‌وقت هم دنبال حاشیه نیستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :