صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
مطمئنم در لیگ برتر می‌مانیم
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: با توجه به اینکه مانوئل فرناندز تبریز را ترک کرده، مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال با او برخورد می‌کنیم.

به گزارش بولتن نیوز،میر معصوم سهرابی درباره شرایط تیم ماشین‌سازی گفت: بعد از تغییر و تحولاتی که صورت گرفت، ماشین‌سازی با نظم بهتری به کارش ادامه می‌دهد، اما ضعف داوری در چند بازی اخیر باعث عدم نتیجه‌گیری ما شده است. با این حال زحمات کادر فنی و بازیکنان باعث امیدواری ما و هواداران شده است. امیدواریم پیگیری‌هایی که از طرف هیئت فوتبال و باشگاه ماشین‌سازی انجام می‌شود، به رفع ضعف‌های داوری بینجامد تا در آینده شاهد نتایج مطلوب ماشین‌سازی باشیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره قهر مانوئل فرناند دروازه‌بان این تیم به خاطر مسائل مالی و ترک کردن تبریز، خاطرنشان کرد: اگر این دروازه‌بان بازیکنی حرفه‌ای بود، روز گذشته باید در تبریز حضور می‌داشت و با ماشین‌سازی تمرین می‌کرد، اما حالا که تبریز را ترک کرده، مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال برخورد و او را جریمه می‌کنیم.

سهرابی در مورد نتایج ضعیف تیم ماشین‌سازی در هفته‌های گذشته، گفت: تیم ما بدشانسی می‌آورد. ضعف‌های داوری نیز در کنار بدشانسی، کار ما را سخت‌تر کرده اما ما مطمئنیم که فرهاد کاظمی می‌تواند تیم را در لیگ برتر نگه دارد، چون به توانایی‌های او ایمان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :