صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه وزنه‌برداری خود مختار نیست از اولویت تیم ملی بر همه چیز سخن گفت.
به گزارش بولتن نیوز،علی هاشمی وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان در خصوص آمادگی خود برای حضور در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: با انگیزه خیلی بالایی در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنم. در ماه‌های گذشته و حتی پس از رقابت‌های قطر کاپ تمریناتم را ادامه دادم. هم اکنون 70 درصد آماده‌ام و با شرایط ایده‌آل در اردوها حاضر می‌شوم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی و آسیب دیدگی‌اش نیز گفت: طبق معمول با مصدومیت زانو به تمرینات خود ادامه می‌دهم ولی هم اکنون شرایط بدنی‌ام در فرم ایده‌آل است.

هاشمی در خصوص مقررات اردویی تاکید کرد: ورزشکار حرفه‌ای همیشه با دستورات مربی به تمرینات خود ادامه می‌دهد و اینگونه برای ورزشکار لذت بخش خواهد بود. من وزنه‌بردار خود مختاری نیستم که از قانون و مقررات اردو سرپیچی کنم و همیشه در خدمت تیم بوده‌ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :