صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که برای حل مشکل این باشگاه جلسه‌ای با معاونان وزیر امور خارجه برگزار خواهد کرد.
گروه ورزشی: شهاب جهانیان درباره محرومیت استقلال از نقل‌وانتقالات گفت: خبری که امروز منتشر شد، خبر خوب و خوشایندی برای هواداران این تیم نبود. این اتفاقی است که افتاده و حالا باید همه سعی و تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکل، داشته باشیم.

به گزارش بولتن نیوز،وی افزود: باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات بازیکنان به کار گرفته و رایزنی و مکاتباتی را با فیفا انجام داده‌ایم. در همین راستا فردا همراه با مدیرعامل باشگاه آقای افتخاری جلسه‌ای با معاون محترم وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه خواهیم داشت. هواداران اطمینان داشته باشند باشگاه از هیچ کوششی برای حل این مشکل دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :