کد خبر: ۴۴۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال ماشین‌سازی قهر کرد و از تبریز رفت.
به گزارش بولتن نیوز،مانوئل فرناندو مونیز، دروازه‌بان اسپانیایی تیم ماشین‌سازی که عملکرد چندان خوبی در این تیم نداشت، دیشب (دوشنبه) تبریز را ترک کرد.

گفته می‌شود دلیل قهر این دروازه‌بان که سابقه بازی در لالیگا را دارد، مسائل مالی است.

علی خاکزاد، سرپرست تیم ماشین‌سازی در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تایید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :