صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
شاهد پیشرفت والیبال ایران بودم
گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: من به ایران آمدم تا شاید بتوانم کمکی انجام دهم.
به گزارش بولتن نیوز،«رادوستین استویچف» یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال عصر دیروز (یکشنبه) وارد تهران شد.

او در ابتدای ورود خود اظهار داشت: در ابتدا بابت دعوت شدن به ایران تشکر می‌کنم و حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت می‌گویم. همه در بلغارستان در مورد این حادثه صحبت می‌کنند و نگران این قضیه هستند.

سرمربی پیشین تیم ملی بلغارستان گفت: این دفعه دوم است که به ایران می‌آیم. بار اول، 30 سال پیش بود و در این چند سال، شاهد پیشرفت والیبال ایران بودم. من به ایران آمدم تا شاید بتوانم کمکی انجام دهم.

 با توجه به سفر اخیر رئیس فدراسیون والیبال به صوفیه برای متقاعد کردن این مربی برای حضور در ایران، بعید به نظر می‌رسد که استویچف، بدون بستن قرارداد، تهران را ترک کند. او پیش از این جواب منفی به ایران داده بود چون اعتقاد داشت با تیم ملی ایران نمی‌تواند روی سکوی المپیک قرار بگیرد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی صربستان، گزینه بعدی فدراسیون والیبال ایران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: استویچف ، پلاسکو ، والیبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :